Tutorii si agentiile

Ultimele stiri

Cu ce ramai
Afla exact ce iti da scoala asta.
Si ce nu-ti da.
detalii
Newsletter
Click aici daca vrei sa te abonezi la newsletter-ul Scolii ADC*RO.
Tutorii si agentiile
Ioana Filip
Ioana Filip
Executive Creative Director
MRM//McCann Romania

A debutat în copywriting în 2006, iar din 2011 face parte din echipa McCann. La numai 26 de ani a devenit Group Creative Director la McCann București pentru toate brandurile companiei Coca-Cola, pentru care a dezvoltat atât campanii locale, cât și regionale și trei ani mai târziu a fost promovată în funcția de Executive Creative Director în MRM//McCann. Campaniile coordonate de ea au fost premiate la Cannes Lions, Eurobest, Webby,  Golden Drum, Euro Effie.



McCann Worldgroup România este agenţia care se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: “O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor săi.” Astfel, în România, McCann are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: The Coca-Cola Company, Vodafone, L’Oréal, MasterCard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Bucuresti, Momentum, UM, McCann PR şi MRM//McCann România. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.  

MRM // McCann România este parte din grupul McCann Worldgroup România, alături de agenția de publicitate McCann Erickson, de media Universal McCann, de marketing experienţial Momentum și de PR McCannPR. Printre clienții agenţiei MRM //McCann România se numără: Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Nestea, Dorna, Schweppes, Cappy), KFC, Pizza Hut, Mastercard, Doncafe, Kandia (Kandia, ROM, Magura), Savana, Lidl.  Rețeaua globală MRM//McCann România  face parte din McCann WorldGroup și are 64 de birouri în 37 de țări, oferind servicii precum Self-Service Marketing, Response Marketing, Customer & Digital Strategy și Data, Measurement & Analytics.



Inapoi