Tutorii si agentiile

Ultimele stiri

Ai de invatat
Fura secretele meseriei de creativ
de la performerii industriei.
detalii
Cu ce ramai
Afla exact ce iti da scoala asta.
Si ce nu-ti da.
detalii
Newsletter
Click aici daca vrei sa te abonezi la newsletter-ul Scolii ADC*RO.
Ultimele stiri
Ce se/nu se face pe ONLINE in materie de publicitate? Seminar ADC*RO cu Serban Alexandrescu si Costin Popescu
10 Iunie 2008

Serban Alexandrescu si Costin Popescu, cei doi tutori care au trasat directiile de discutie in cadrul seminarului, au insistat asupra faptului ca reusitele publicitare in mediul online au la baza curajul si libertatea in gandire de care dau dovada publicitarii.

 
Pe partea de online, publicitarii recunosc ca exista multe aspecte care ar necesita imbunatatiri, deoarece spatiul virtual de comunicare nu s-a adaptat inca la cerintele reale ale pietei si ale consumatorilor. Online-ul este mai curand perceput de catre utilizatori drept sufocant, intruziv si deci, ineficient.


Cel mai mult, online-ul « sufera » de stereotipii si inchistari si face abstractie de faptul ca internautul va accesa continutul care il intereseaza, nu ceea ce i se « impune » printr-un banner care invadeaza ecranul monitorului sau un pop-up de care nu se mai poate descotorosi. Dovada cea mai graitoare este cresterea popularitatii softurilor de tip « pop-up-blocker » cu un procent de 41% in ultimii doi ani.


Bineinteles ca exista si modele demne de urmat in ceea ce priveste imbinarea online-ului cu promovarea publicitara. Cei doi tutori le-au oferit o mostra de comunicare eficienta pe online, cu recomandarea ca acestea sa nu devina litera de lege, sau « Biblia » de la care nu trebuie sa se abata. Online-ul are resurse inepuizabile, spun tutorii, iar publicitari trebuie doar sa le exploateze.



Inapoi la stiri