Tutorii si agentiile

Ultimele stiri

Ai de invatat
Fura secretele meseriei de creativ
de la performerii industriei.
detalii
Cu ce ramai
Afla exact ce iti da scoala asta.
Si ce nu-ti da.
detalii
Newsletter
Click aici daca vrei sa te abonezi la newsletter-ul Scolii ADC*RO.
Ultimele stiri
Scoala ADC*RO isi prezinta absolventii editiei a VIII-a
21 Iunie 2016

Absolvenții ediției cu numarul 8 sunt: Adrian Costache, Anamaria Filip, Ana Maria Mocăiță, Andreea Călărașu , Anita Klein, Călin Radu, Cristina Cazacu, Dragoș Morman, George Bucurescu, Georgiana Anghel, Horia Ionescu, Irina Guțan, Irina Tănase, Karla Georgescu, Mihaela Dinu, Miruna Anton, Oana Nichiforov, Octavian Șum, Raul Gheba , Silvia Toaca, Simona Toader și Șerban Roman.

Top 10 portofolii: Karla Georgescu (câștigătoarea Bursei Grolsch de la începutul Școlii ADC*RO), George Bucurescu, Raul Gheba, Irina Guțan, Cristina Cazacu, Ana Maria Mocăiță, Georgiana Anghel, Andreea Călărașu, Irina Tănase și Miruna Anton.
 

Best of Briefs:
 
Best Video: Karla Georgescu
Best Radio: Karla Georgescu & Raul Gheba
Best Print: George Bucurescu
Best Outdoor: Șerban Roman
Best Digital: George Bucurescu
Best BTL: Karla Georgescu
Best Innovative: echipa Cristina Cazacu, Georgiana Anghel, Horia Ionescu, Șerban Roman și Irina Tănase
Best Integrated Campaigns: George Bucurescu
 
Bursa Ionuț Popescu: George Bucurescu
Premiul UNTOLD pentru Best of BTL: Karla Georgescu (2 invitatii la festival)
Premiul Vodafone pentru Best of Video: Karla Georgescu (1 smartphone HTC One)
 
„Mă simt super tare că am câștigat Școala ADC. E ceva ce toată lumea își dorește încă din prima zi de cursuri, dar cred că cel mai mare câștig este faptul că mi-am dat seama cât de mult îmi place domeniul. Adevărul e că toată experiența cu ADC-ul și în special cu OlimpIadul, pe lângă faptul că m-a ambiționat mult, m-a făcut să realizez că "I have that hunger". Din punctul meu de vedere, pasiunea e un lucru esențial în publicitate. De aici îți vine toată energia, dedicația, toate ideile mișto. Cum ziceam, tot ce am făcut până acum e un start bun, dar munca pe bune de abia acum începe, când ideile și campaniile tale se iau la trântă cu realitatea.” (Karla Georgescu, șefă de promoție Școala ADC*RO 2016).
 
„Suntem singura școală de creație din România care pregătește, an de an, juniori foarte calificați pentru agențiile din România. Mai mult de jumătate dintre absolvenții noștri ȋși găsesc job după terminarea școlii, iar mulți dintre cei care au absolvit primele ediții sunt acum seniori extrem de cunoscuți ȋn industrie. Sunt oameni care au făcut campanii eficiente pentru clienți, care au adus premii internaționale României și care reprezintă o certitudine a industriei. Sunt mândru că ADC*RO contribuie de atâția ani la viitorul industriei de comunicare și mă consider privilegiat că anul ăsta am putut da din cunoașterea mea unor viitori profesioniști ai industriei. Tutorii fac totul pe bază de voluntariat, din dorința de a crește calitatea reclamelor la care suntem expuși cu toții ȋn fiecare zi, pentru idealul unei industrii din ce ȋn ce mai puternice, mai knowledgeable, pentru rezultate vizibile și concrete ȋn cifra de afaceri a atâtor și atâtor companii care produc joburi, plătesc impozite și cresc economia României. Fac un apel pe această cale tuturor companiilor din România să vină alături de ADC*RO și Şcoala ADC și să construim ȋmpreună viitorul industriei. Şi mulțumesc mult pentru ajutorul dat ȋn această ediție de către Absolut, Grolsch, Vodafone, Untold și Lürzer's Archive. Iar pentru cei care ȋși doresc o carieră ȋn publicitate, la creație, nu uitați: Şcoala ADC e cel mai rapid mod de a face rost de primul job ȋntr-o agenție." (Eugen Suman, Președinte ADC România & Creative Director Kubis Interactive).
 


Inapoi la stiri