Tutorii si agentiile

Ultimele stiri

Ai de invatat
Fura secretele meseriei de creativ
de la performerii industriei.
detalii
Cu ce ramai
Afla exact ce iti da scoala asta.
Si ce nu-ti da.
detalii
Newsletter
Click aici daca vrei sa te abonezi la newsletter-ul Scolii ADC*RO.
Ultimele stiri
Scoala ADC*RO si-a premiat noii absolventi
8 Iunie 2015

29 de tineri au absolvit la sfârșitul săptămânii trecute cursurile Școlii ADC*RO. Lucrările lor au fost evaluate de către un board format din topul directorilor de creație din România.

Absolvenții ediției cu numarul 7 sunt: Alexandru Bratu, Alexandru Măcărescu, Anca Barbu, Adina Cȋrstea, Adrian Pașita, Andrei Ionică, Anton Georgescu, Aurora Gheorghiță, Cătălin Leontie, Diana Bercu, Diana Duca, Dragoș Cristea, Elena Covali, Eduard Cîrstea, George Mihaiu, Iulia Georgescu, Iustin Voina, Laura Potopea, Mihai Torsan, Octavian Florea, Raluca Stoica, Raluca Ştefan, Roxana Teodoru, Ruxandra Manea, Ruxandra Melinte, Silvana Frȋnculescu, Simona Miron, Teodor Chiripuci și Victor Trifan.


Top 10 portofolii: Diana Bercu, Victor Trifan, Adina Cȋrstea, Andrei Ionică, Elena Covali, George Mihaiu,  Anton Georgescu (câștigătorul Bursei Grolsch de la începutul Școlii ADC*RO), Adrian Pașita, Teodor Chiripuci și Diana Duca. Aceștia vor avea ocazia să lucreze în internship cel puțin o lună în agențiile de advertising implicate în ediția 2015.

Best of Briefs:

Best Video: Victor Trifan
Best Radio: Diana Bercu & Andrei Ionică
Best Print: Elena Covali
Best Outdoor: Victor Trifan
Best Digital: Adina Cȋrstea & Victor Trifan
Best BTL: Victor Trifan
Best Intregrated Campaigns: Diana Bercu

 

"Scoala ADC*RO are ceva ce le-a cam lipsit tuturor școlilor pe care le-am făcut până acum: mai mult hai să facem decât hai să vorbim despre cum am face, dacă ar fi să facem. La ADC*RO chiar am făcut. Am trecut prin opt brief-uri foarte diferite între ele, am ieșit din zona de confort în mai multe rânduri și mi-am reamintit că, orice-ar fi, trebuie să faci cumva să iasă bine. Și uite-așa ajunge o școală care durează doar 12 săptămâni să te învețe ce n-ai învățat în ani de zile. A fost o experiență prin care aș mai trece oricând și pentru care le mulțumesc tuturor celor implicați: tutori, colegi și prieteni care m-au ajutat în acest proces de învățare”, declară Diana Bercu, șefa de promoție a noii ediții.

 

 

 

 

"Ajunsă la 7 ani existență, Școala de creație publicitară ADC*RO este, probabil, cel mai coerent proiect educațional bazat pe voluntariat, din România. Ani de-a rândul, membrii ADC România - cărora le mulțumesc din adâncul inimii, au oferit mii de ore din viața lor complicată, ceea ce demonstrează nu numai pasiunea pentru profesie, dar și dorința de a crea o breaslă creativă condusă de bune criterii și practici. Rezultatele proiectului nostru sunt încântătoare. Peste 50% dintre studenții Școlii ADC*RO sunt integrați în industria de comunicare, iar mulți dintre cei care au absolvit în primii zece, în fiecare generație, sunt pioni de bază în agențiile în care se găsesc, autori de campanii care au impactat industria și generatori de premii internaționale de creație.  Credem că se pot face mult mai multe și invităm brandurile care au și o dimensiune socială, să ni se alăture în proiectul nostru benefic pentru industrie și mai ales viabil și dădător de rezultate", declară Ema Prisca, Președinte ADC România.

 

 
 
 
 
Felicitări absolvenților și mulțumim: Adrian Preda, Creative Director Friends TBWA Bucharest, Andrei Tripșa, Creative Partner Three, Cătălin Dobre, Group Creative Director McCann Erickson România, Claudiu Dobriță, Creative Director FCB Bucharest, Dorian Pascuci, Creative Director HAVAS Worlwide ADDV, Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising, Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director Publicis Bucharest, Sorin Trâncă, Managing Partner Friends TBWA Bucharest, Ştefan Vasilachi, Head of Art Geometry Global și Valentin Suciu, Creative Director Jazz Communication.

 



Inapoi la stiri