Ce & pentru Ce
Cum & pentru Cine
Cum a fost la Scoala
La finalul Scolii
Newsletter
Click aici daca vrei sa te abonezi la newsletter-ul Scolii ADC*RO.
Cum a fost la Scoala
1. Nu există creativitate înnăscută. Dar poți s-o cultivi prin experiențe (!), cărți, filme, muzică (artă, frate).
2. Munca e underrated în publicitate. Nu-i de stat cu picioarele pe birou, privind norii încruntat. E de scris, scris, scris, șters totul, scris din nou.
3. Primele idei îți vin când ești singur și e important să le scrii undeva. Pe baza lor vei ajunge la ideile mișto în furtuna de creier. Și da, în echipă vin ideile mișto.
4. Cască ochii și urechile la ce au tutorii de prezentat și spus. Au trecut prin niște treburi și au exercițiul jonglării cu idei, nuanțe și conexiuni. Totuși, păstrează o doză de scepticism. Sunt tot oameni, care mai dau și pe lângă poartă. Oricum, ai de învățat.
5. Publicitatea e despre oameni. Nu despre cifre, nu despre produse, nu despre companii. Despre oameni. Peste gândul ăsta, poți clădi teoria și practica de la școală.
Ce să vezi? E teaser. Te las să le descoperi pe celelalte la ADC. Eventual, să le spulberi și să-ți stabilește altele, ale tale. Pentru că dacă n-ai fi rebel, n-ai vrea să mai lucrezi în domeniu. Nu?
Inapoi
Andrei Ionica
Top 10 lucruri care te fac mai creativ. Dă click aici!1. Nu există creativitate înnăscută. Dar poți s-o cultivi prin experiențe (!), cărți, filme, muzică (artă, frate).
2. Munca e underrated în publicitate. Nu-i de stat cu picioarele pe birou, privind norii încruntat. E de scris, scris, scris, șters totul, scris din nou.
3. Primele idei îți vin când ești singur și e important să le scrii undeva. Pe baza lor vei ajunge la ideile mișto în furtuna de creier. Și da, în echipă vin ideile mișto.
4. Cască ochii și urechile la ce au tutorii de prezentat și spus. Au trecut prin niște treburi și au exercițiul jonglării cu idei, nuanțe și conexiuni. Totuși, păstrează o doză de scepticism. Sunt tot oameni, care mai dau și pe lângă poartă. Oricum, ai de învățat.
5. Publicitatea e despre oameni. Nu despre cifre, nu despre produse, nu despre companii. Despre oameni. Peste gândul ăsta, poți clădi teoria și practica de la școală.
Ce să vezi? E teaser. Te las să le descoperi pe celelalte la ADC. Eventual, să le spulberi și să-ți stabilește altele, ale tale. Pentru că dacă n-ai fi rebel, n-ai vrea să mai lucrezi în domeniu. Nu?
Inapoi