Ce & pentru Ce
Cum & pentru Cine
Cum a fost la Scoala
La finalul Scolii
ADC a fost o sansa sa imi explorez imaginatia. Am avut ocazia sa intalnesc multi oameni faini, pasionati de ceea ce fac, de la care am invatat o gramada de lucruri. De asemenea am realizat ca in publicitate e important sa muncesti, sa generezi cat mai multe idei. Cel putin pentru inceput, „quantity drives quality”. E vital sa inveti sa te detasezi de ideile tale, pentru ca o sa fie „omorate” fara mila. Dar nu trebuie sa o iei personal. Orice reject e o sansa sa gasesti o idee mai buna. Iar in momentul in care crezi ca nu mai ai nici o idee, trebuie doar sa iti folosesti imaginatia. Am invatat de asemenea ca publicitatea e o industrie foarte dinamica in care trebuie sa citesti mult ca sa intelegi schimbarile. Recomand lista de carti a lui Serban Alexandrescu, pentru ca ajuta pe oricine e interesat sa isi faca o imagine mai clara asupra publicitatii si complinesc cunostintele acumulate de-a lungul scolii.
Inapoi